preloader
ویرایش محتوا

درباره ما

نماد زیبایی بیش از 4000 پیوند کاشت مو و ابرو موفق داشته است که سبب شده همواردر کاشت مو پیشرو باشد ، همچنین با در اختیار داشتن تکنسین ها و پزشکان متخصص روشهای نوین کاشت مو انجام می شود تا همواره رضایت مشتریان را جلب نماید

با ما تماس بگیرید

کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل

  • خانه
  • -
  • کاشت ریش
  • -
  • کاشت ریش و سبیل
کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل

امروزه عمل کاشت ریش و سبیل در میان آقایان بسیار افزایش یافته است و در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

با کاشت ریش و سبیل دائم آقایان می توانند بسیاری از مشکلات پوستی و چهره شان را مانند:جای اسکار،جای زخم و جراحت و…به بهترین نحو بپوشانند و از جذابیت ظاهری خود لذت ببرند.

اصولا یکی از چالش های اصلی بیشتر افراد آن است که در چه سنی کاشت ریش را انجام دهند تا موفقیت بیشتری داشته باشند.

کاشت ریش زمانی موفقیت آمیز خواهد بود که سطح هورمون های طبیعی بدن افراد به سطح معینی برسد،پزشکان و متخصصان معتقدند که سنین 22الی25 سال بهترین زمان برای کاشت ریش و سبیل میباشد.سطح هورمون های مردانه در این سن به بهترین حد ثبات میرسد.

یکی از مهم ترین ویژگی های کاشت ریش و سبیل  آن است که باعث ایجاد ظاهری طبیعی در افراد میشود و شرایط رشد و نگهداری از آنها راحت است و هیچ محدودیت خاصی وجود ندارد.

 

یکی از مهم ترین ویژگی های کاشت ریش و سبیل  آن است که باعث ایجاد ظاهری طبیعی در افراد میشود.

 

نکاتی اساسی در مورد کاشت ریش و سبیل

1.اولین و مهم ترین اصل در استفاده از روش کاشت ریش و سبیل آن است که افراد صبور باشند و بلافاصله پس از کاش، انتظار مشاهده ی نتایج اولیه را نداشته باشند،چرا که عمل پیوند مو جز روش های درمانی و زیبایی میباشد که پس از 8الی12ماه به نتیجه میرسد.در هفته های اولیه ممکن است شاهد ریزش مو باشند که هیچ جای نگرانی وجود ندارد و پس از آن در همان 2ماه اول،نخستین ریشه های موهای کاشت شده که از سطح پوست بیرون میزند،مشاهده خواهد شد.

2.توجه داشته باشید که عمل کاشت ریش و سبیل نیز همانند کاشت مو میباشد و در هر دو روش از بانک موی سر افراد،ریشه ها و فولیکول های زنده مو برداشت می شود و در نواحی مورد نیاز کاشت میشود.تنها تفاوت کاشت مو و کاشت ریش و سبیل که میتوان به آن اشاره کرد در آن میباشد که پیوند مو در نواحی رویش ریش و سبیل باید با ظرافت بیشتری انجام شود و به همین دلیل نیز پزشک باید نوار باریکی از ناحیه ی بانک موی افراد بردارد و پس از جدا کردن ریشه هایشان،آنان را به صورت جداگانه در ناحیه ی ریش و سبیل بکارد.

3.در افرادی که دچار طاسی می باشد و در قسمت سرشان،میزان تراکم موها بسیار کم میباشد،اصولا پزشک از دیگر نواحی رویش مو در بدن، مانند: گردن،سینه و….به عنوان ناحیه ی بانک مو استفاده میکند.

4.اصولا هزینه ی کاشت ریش و سبیل و موها در افراد متفاوت میباشد،چرا که میزان تراکم موی آنها و تعداد گرافت های مورد نیاز برای پیوند،تعیین کننده ی هزینه ی آن می باشد.به طور میانگین میتوان گفت که برای کاشت ریش به تنهایی حدود 1000الی 3000 گرافت مو مورد نیاز است و برای کاشت سبیل حدود 400 الی 800 گرافت مو نیاز است.هر جلسه کاشت، حدود 5 الی 6 ساعت طول میکشد تا پزشک عمل پیوند مو را انجام دهد.ناگفته نماند که در برخی از موارد کاشت ریش و سبیل به دو جلسه نیاز دارد.

نکاتی اساسی در مورد کاشت ریش و سبیل

5..ناگفته نماند که عملیات کاشت جز روش های درمانی و زیبایی میباشد که به صورت سرپایی انجام میشود و نیاز به بیهوشی و دوره ی نقاهت دارد،بنابر این افراد می توانند بلافاصله پس از کاشت به فعالیت روزانه همیشگی شان برگردند.تنها بهتر است توصیه های پزشکان مبنی بر مواردی همچون عدم دستکاری زخم ها و اجتناب از انجام ورزش های سنگین و…را جدی بگیرند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *