preloader
ویرایش محتوا

درباره ما

نماد زیبایی بیش از 4000 پیوند کاشت مو و ابرو موفق داشته است که سبب شده همواردر کاشت مو پیشرو باشد ، همچنین با در اختیار داشتن تکنسین ها و پزشکان متخصص روشهای نوین کاشت مو انجام می شود تا همواره رضایت مشتریان را جلب نماید

با ما تماس بگیرید

آیا برای کاشت مو فصل خاصی را باید در نظر گرفت؟

آیا برای کاشت مو فصل خاصی را باید در نظر گرفت؟

  • خانه
  • -
  • کاشت مو
  • -
  • آیا برای کاشت مو فصل خاصی را باید در نظر گرفت؟
آیا برای کاشت مو فصل خاصی را باید در نظر گرفت؟

آیا برای کاشت مو فصل خاصی را باید در نظر گرفت؟

برای کسانی که قصد کاشت مو دارند اصولا ممکن است سوالات متنوعی پیش آید که یکی ز این موارد سوال در مورد فصل مناسب کاشت مو میباشد.امروزه با توجه با آن که انسان تحت تاثیر شرایط ژنتیکی و استرس و فشار های کاری دچار ریزش مو میشود به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل میگردیم که کاشت مو یکی از بهترین گزینه ها برای رفع این مشکل است.

به طور خلاصه در مورد کاشت مو به این نکته باید اشاره کرد که کاشت مو  عبارت اس از برداشت ریشه یا همان فولیکول های مو از قسمت بانک مو(که در اکثر اوقات همان فضای پشت سر فرد را که موی بیشتری دارد میگویند)و کاشت آنان در قسمت های معینی که دچار کم پشتی یا کم حجمی مو میباشد.

افرادی که متقاضی کاشت مو میباشند باید تمام جوانب آن را مورد بررسی قرار دهد که یکی از این موارد فصل مناسب کاشت مو میباشد.

این واقعیت وجود دارد که فصل مناسب کاشت مو مسئله ای معین نمیباشد و نمیتوان برای ان محدودیتی ایجاد کرد که به طور قطعی به توان اظهار کرد که فصلی برای کاشت مو مناسب است و فصل های دیگر برای آن مناسب نمی باشند.بنابراین نباید تحت تاثیر تبلیغات برخی از مراکز زیبایی مبنی و غیرمجاز برای تعیین فصل مناسب کاشت مو قرار گرفت.

عملیات و مراحل کاشت مو در هر فصلی که انجام شود نتیجه آن در فصل بعدی قابل مشاهده خواهد بود،برای مثال اگر شما در فصل بهار تصمیم به کاشت مو بگیرید نتیجه یان را در فصل تابستان مشاهده خواهید کرد و این نتیجه حتی اگر شما در فصل زمستان هم اقدام کنید یکسان خواهد بود.

تنها نکته ای که میتوان در مورد مبحث فصل مناسب کاشت مو به ان اشاره کرد آن است که:هر زمان که پزشک شما یا خودتان تشخیص دادید که باید کاشت مو انجام دهید،معطل نکنید و برای این کار سریعا اقدام کنید چرا که هرچه زودتر کاشت مو را انجام دهید،نتیجه ی مطلوب آنکه داشتن موهایی زیبا و طبیعی میباشد نیز سریعتر قابل مشاهده خواهد بود.

نکاتی در مورد فصل مناسب کاشت مو

همانطور که  در مورد فصل مناسب کاشت مو به ان اشاره کردیم این روش درمانی و زیبایی وابستته به فصل خاصی نمیباشد و هر زمانکه شما نیاز به کاشت مو داشته باشید میتوانید برای انجام آن سریعا اقدام کنید.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی عملیات کاشت مو با چندین روش مختلف انجام میشود و اغلب در حالتی که یک مرکز مطمئن و متخصصانی حرفه ای این مراحل را انجام دهند،نتایجی موفقیت امیز از کاشت مو حاصل خواهد شد،بدون آنکه مبحثی به نام فصل مناسب کاشت مو در میان باشد.

در همه ی روش های مختلف کاشت مو اصولا در اولین مرحله بانک موی افراد مشخص میشود که اصولا  پشت سر انسان  و یا ناحیه ای دیگر از بدن که رشد مو در ان ناحیه سریع باشد،انتخاب میشود.

نتیجه گیری

توجه داشته باشید که مراجعه به افراد و مراکز نا معتبری که با تبلیغ مسائلی مانند فصل مناسب کاشت مو به دنبال جذب مشتری بیشتر می گردند،ممکن است افراد دچار مشکلات جدی و جبران ناپذیر شوند.

فصل مناسب کاشت مو همان فصلی می باشد که شما انتخاب میکنید و هیچ معیاری برای انتخاب این فصل وجود ندارد.

هنگامی که برداشت مو انجام میشود،یک خط باریک ممکن است بجا ماند که هیچ جای نگرانی نیست چرا حدودا در طول 4 الی 6 ماه،موهایی که پیوند زده می شوند ریزش پیدا خواهند کرد و در اثر فرایند رویش مجدد مو میتوان نتیجه کار را مشاهده کرد که این نتیجه هیچ ارتباطی به فصل مناسب کاشت مو ندارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *