preloader
ویرایش محتوا

درباره ما

نماد زیبایی بیش از 4000 پیوند کاشت مو و ابرو موفق داشته است که سبب شده همواردر کاشت مو پیشرو باشد ، همچنین با در اختیار داشتن تکنسین ها و پزشکان متخصص روشهای نوین کاشت مو انجام می شود تا همواره رضایت مشتریان را جلب نماید

با ما تماس بگیرید

شباهت کاشت ابرو با کاشت مو

شباهت کاشت ابرو با کاشت مو

  • خانه
  • -
  • کاشت ابرو
  • -
  • شباهت کاشت ابرو با کاشت مو
شباهت کاشت ابرو با کاشت مو

شباهت کاشت ابرو با کاشت مو

مهم ترین واساسی ترین شباهت کاشت ابرو با کاشت مو در ان میباشد که در هر دو روش زیبایی از موهای طبیعی خود فرد استفاده میشود و این موضوع برای افراد بسیار دارای اهمیت میباشد.اصولا پزشک متخصص پس ازانه برش های ظریفی را در نواحی مورد نظر ایجاد کرد به دنبال پیوند مو از ناحیه ی بانک مو،عمل کاشت را انجام میدهد.

شباهت کاشت ابرو با کاشت مو

توجه داشته باشید که موهای برداشت شده کاملا زنده می باشد و پس از کاشت قابلیت رشد دارند و از این لحاظ هیچ تفاوتی با موهای طبیعی نخواهند داشت اما نکته ی مهم آن است که در کاشت ابرو به دلیل اینکه موها از قسمت پشت گوش به ناحیه ی صورت،اصولا پیوند زده می شوند،میتوان گفت که رویش موهای ابرو پس از کاشت بیشتر از رشد ابروهای عادی و طبیعی میباشد و نیاز به رسیدگی و توجه بیشتری دارند.

در کاشت ابرو نیز همانند پیوند مو اصولا از روش های رایجی همچون FIT و FUT استفاده میشود.این موضوع کاملا صحیح است که کاشت در قسمت ابرو و پوست سر دارای مراحل یکسانی می باشد اما بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که کاشت ابرو دار نیاز به دقت و ظرافت بیشتری دارد و بهتر است از تجربیات یک پزشک متخصص استفاده کرد.

روش کاشت ابرو بیشتر به کسانی توصیه میشود که در سوانح و تصادفات و اسکار،تروما ،بیماری های خود ایمنی و…..ظاهر ابروهایشان دچار مشکل شده است.

نکاتی اساسی در مورد کاشت ابرو

1.کاشت ابرو اصولا جز عمل ها و روش های زیبایی به حساب می آید که نیاز به بیهوشی ندارد و باید به صورت سرپایی انجام شود.بجای استفاده از انواع آمپول های بیهوشی اصولا در این روش از آمپولهای سر کننده موضعی ،دقیقا در ناحیه ی مشخص شده استفاده میشود.

2.شاید این سوال برای بسیاری از افرادی که قصد کاشت ابرو دارندف پیش اید که چرا باید از موهای پشت گوش برای پیوند به ناحیه ی ابرو استفاده شود؟در پاسخ به این سوال می توان گفت که موهای ناحیه ی پشت گوش از لحاظ شباهت(جنس و ضخامت) و میزان  رشد،بسیار نزدیک به ناحیه ی ابرو میباشد .

3.پیوند ابرو در سراسر دنیا جز عمل های زیبایی محسوب میشود که نیاز به دقت و مهارت فراوان دارد و پزشک باید به زاویه ی خواب ابرو هرکس دقت کند و طبق آن گرافت های مو را به ناحیه ی ابرو پیوند زند چرا که زاویه ی خواب ابروهای هرکس با فردی دیگر متفاوت است.

پزشک باید به زاویه ی خواب ابرو هرکس دقت کند.

شباهت های عمده کاشت ابرو و مو

1.در هر دو عمل کاشت ابرو و مو اصولا از موهای بانک مو و ناحیه ی سر استفاده میشود.

2.افراد باید در صورت صبر داشته باشند و عجله نکنند تا بتوانند نتایج کار را در طی 8 الی 12 ماه مشاهده کنند.

3.بوجود آمدن تورم،التهاب،قرمزی و…. در ناحیه ی پیوند مو کاملا طبیعی می باشد و جای نگرانی وجود ندارد.

4.بعد از عمل کاشت اصولا در ناحیه ی معین ممکن است خونریزی شروع شود اما به تدریج و در طول مدت زمانی معین،این خونریزی ها کاهش می یابد و تنها ممکن است فرد تا حدودی احساس خارش کند که تویه میشود پوست را نخاراند تا دچار آسیب های جدی همچون عفونت نشود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *