preloader
ویرایش محتوا

درباره ما

نماد زیبایی بیش از 4000 پیوند کاشت مو و ابرو موفق داشته است که سبب شده همواردر کاشت مو پیشرو باشد ، همچنین با در اختیار داشتن تکنسین ها و پزشکان متخصص روشهای نوین کاشت مو انجام می شود تا همواره رضایت مشتریان را جلب نماید

با ما تماس بگیرید

توصیه های قبل و بعد از عمل کاشت ریش و سبیل

توصیه های قبل و بعد از عمل کاشت ریش و سبیل

  • خانه
  • -
  • کاشت ریش
  • -
  • توصیه های قبل و بعد از عمل کاشت ریش و سبیل
توصیه های قبل و بعد از عمل کاشت ریش و سبیل

توصیه های قبل و بعد از عمل کاشت ریش و سبیل

این روزها در تمامی نقاط دنیا شاهد آن باشیم که بسیاری از افراد به دنبال داشتن جذابیت و زیبایی بیشتری می باشد و به همین جهت به دنبال روش های پزشکی متناسب و کم خطر میباشند.یکی از روش ها و متد های پزشکی که بیشتر آقایان به دنبال استفاده از ان در سنین مختلف میباشند، کاشت ریش و سبیل میباشد.

کاشت ریش و سبیل یکی از بهترین روش های زیبایی میباشد و به افراد کمک میکند تا بسیاری از عیوب و مشکلات پوستی شان را بپوشانند.برای مثال آقایانی که دارای آثار زخم و مشکلات پوستی همچون سوختگی و بریدگی میباشند،میتوانند از این روش استفاده کنند تا جذابیت چهره شان دو چندان شود.بسیاری از افرادی که دچار ریزش مو در نواحی مختلف ریش و سبیل می شوند و موهایشان به مراتب نازک میشود،میتوانند ار کاشت ریش و سبیل کمک بگیرند.

کاشت ریش و سبیل جز عمل هی زیبایی میباشد که به سهولت انجام می پذیرد و دغدغه های بسیاری از روش های دیگر زیبایی را ندارد.

این روش زیبایی و درمانی به صورت سرپایی انجام میشود و نیازی به بیهوشی ندارد و افراد میتوانند بلافاصله به کارهای روزمره شان برگردند و نیازی نیست که دوره های نقاهت طولانی داشته باشند اما برای آن که نتیجه گیری بهتر و مطلوب تری داشته باشند،باید قبل و بعد از کاشت ریش و سبیل نکاتی را رعایت کنند تا دچار مشکل نشوند.

اقدامات و مراقبت های قبل از کاشت ریش و سبیل

1.قبل از آنکه به سراغ استفاده از روش کاشت ریش و سبیل بروید بهتر است در ابتدا با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا از سلامت کامل فرد با انجام معاینات و آزمایش های لازم اطمینان حاصل شود و پزشک تشخیص دهد که آیا فرد داوطلب مناسبی برای کاشت میباشد یا خیر.

2.پس از آن که پزشک تشخیص داد که فرد کاندیدای مناسبی برای کاشت میباشد باید افراد از مصرف مواد تا مدتی زیر اجتناب کنند:

*مصرف الکل و دخانیات (10روز قبل از عمل)

*انواع داروهای ضدالتهابی، غیراستروئیدی مانند بروفن (مصرف این داروها باعث افزایش خونریزی و پایین آوردن احتمالِ گرفتن پیوند مو میشوند)

* غذاهایی که حاوی سیر و پیاز و گیاه جینکوبیلوبا هستند.

*انواع ویتامین ها

توصیه میشود که افراد موارد بالا را به دقت انجام دهند از مصر موارد بالا اجتناب کنند و به دنبال رعایت توصیه های دقیق پزشک متخصصشان باشند.

راهنمایی های بعد از کاشت ریش و سبیل

بیماران می توانند پس از کاشت ریش و سبیل به محل کار خود بازگردند اما بهتر است اقدامات زیر را رعایت کنند و از اعمال سرخودانه و بدون مشورت با پزشک اجتناب کنند.

از مهم ترین اقدامات بعد از کاشت ریش و سبیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.از قرارگیری در نور مستقیم آفتاب خودداری کنید.

2.بعد از دو الی چهار هفته بعد از کاشت مو، موها دچار ریزش میشوند و این موضوع کاملا طبیعی میباشد و وجود قرمزی  و التهاب در نواحی کاشت شده نیز جز موارد شایع میباشد بهتر است در چنی واقعی نگرانی را کنار بگذارید و دست کاری و خاراندن پوستتان اجتناب کنید.

3.در صورت مشاهده ی هرگونه عفونت در ناحیه ی پوست سر،بلافاصله با پزشک مورد نظرتان مشورت کنید تا از بروز مشکلات  عفونی و جدی تری جلوگیری شود.

4.توجه داشته باشید که بهتر است تا هفت روز پس از کاشت از تماس مستقیم آب بر روی نواحی که پیوند مو انجام شده است،جلوگیری کنید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *